Wednesday, January 30, 2013

Lecithin

 
Lecithin shaklee diekstrak dari kacang soya organik bukan GMO.
setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol.Lecithin yang dirembeskan dari tubuh akan menghasilkan acetylkolin,inositol,fosforus dan lemak tak tepu.
 

Manfaat utama lecithin
*Menyerap vitamin yang larut-lemak-membantu tubuh dalam 
menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut-lemak.
*Melindungi hati -menghalang enapan lemak dihati,sirosis hati 
dan hati berlemak.Juga membantu memulihkan kesihatan hati.
*Pemecah lemak dan kolesterol-Lecithin bertindak sebagai 'pembersih'salur darah.Pengambilan tambahan membantu mengemulasi dan metabolisma lemak,kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.
*Pelangsingan-Menghalang obesity,pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
*mencantikkan otot dan kulit-Membentuk membran sel,melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik,mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.
*Memperbaiki alergi-Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit,dermatitis,demam,alergi.
*Menghalang terjadinya batu karang-90% daripada batu karang terjadi dari kolesterol.Lecithin mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat terjadinya batu karang.
*Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress-Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran,memperbaiki daya ingatan,menghalang Alzheimer dan meringankan stress.Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sifat janin.
*Menghalang tekanan darah tinggi-memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis,menggalakkan peredaran darah.
*Memperbaiki prostat lelaki-Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan quantiti lecithin yang banyak.
*Meringankan sembelit-Lecitihin adalah pelembut najis yang berkesan,ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.

Hubungi saya
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile:0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com


Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

  


No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt