Wednesday, September 18, 2013

Omega guard


Sebut pasal minyak ikan semua orang tau kan.Banyak produk minyak ikan yang berada dipasaran,tetapi tahu kah anda kelebihan minyak ikan shaklee iaitu Omega guard.
Omega guard shaklee merupakan minyak ikan terbaik di dunia yang diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin,mackerel,herring,anchovies)di perairan negara Jepun.Ia bukan dari hati minyak ikan.Omega guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.Omega guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum pernuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA,DHA,ALA dan banyak lagi.Satu sajian omega guard dapat membekalkan 905 asid lemak omega 3 EPA dan DHA.
Omega guard shaklee  di proses dengan menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini di mana ia di hasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak 3 omega yang tulen dan paling semulajadi.Dengan itu dapat menyingkirkan bahan-bahan merbahaya seperti plumbum,merkuri,aresnik,kadmium,dioksin dan PCB(polychlorinated biphenyl-merupakan bahan kimia industri yang sangat toksid).
Sumber: Panduan Nutrisi
Dah tau apa itu Omega guard?kita tengok apa manfaat Omega guard shaklee pulak.
*Membantu mengimbangi perubahan dalam kepekatan    hormon wanita yang menyebabkan PMS dan pengambilan berterusan boleh memjadikan kulit anda licin dan kemerah-merahan.
*Mencegah saluran darah tersumbat dan strok. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis,tekanan darah tinggi dan kepekatan darah,melancarkan peredaran darah serta merendahkan kolesterol.
*Menghindar pembekuan darah dalam badan,mencegah obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung.
*Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu meningkatkan memori.DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.Sangat sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa.
*Mencegah Alzheimer(nyanyuk).
*Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
*Menentang kanser
*Memelihara fungsi sendi dan boleh mencegah arthritis dan gout.
*kajian telah membuktikan EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam mengurangkan tekanan.

Sebagai kesimpulannya:
EPA Mencegah
-Kanser
-Pembekuan darah
-Pembekuan lemak dalam darah
-kadar kolesterol berlebihan
-Penyakit jantung
-Tekanan perasaan
-Tekanan darah tinggi
 Tugas DHA
-Mencegah radang sendi.
-Mencegah Asma.
-Meningkatkan seks.
-Mengelakkan kanser payudara,usus,pankreas dan prostat.
-Mencegah penyakit kulit.
-Mengelakkan migrain,rasa kebas anggota badan serta kesejukan pada kaki dan tangan.


Hubungi saya
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp : 0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com

Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang,Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt