Sunday, January 5, 2014

SET KURUS SHAKLEE-berkesan dan menjadi pilihan ramai..

SET KURUS Shaklee menjadi pilihan ramai kerana keberkesanannya membantu ramai individu yang telah berjaya menurunkan berat badan dan kekal sihat.Ramai yang berpuas hati setelah mencuba SET KURUS Shaklee.
SET KURUS Shaklee ni tak sama dengan set kurus yang ada dipasaran yang menjanjikan penurunan secara drastik ye..tapi ia adalah produk semulajadi yang kaya dengan nutrisi yang dijamin selamat dan berkesan.Dan yang lebih penting sekali ianya halal dan ada kelulusan KKM.

SET KURUS Shaklee ni sangat istimewa kerana ia menggunakan konsep 3B dalam merialisasikan impian anda untuk kurus.Apa konsep 3B tu??Jom kita tengok.


1.BUANG/DETOX
2.BAKAR
3.BINA

KONSEP 3B
 





























 LANGKAH 1
Buang/Detox-Alfalfa/Herblax

Detox merupakan proses pembersihan usus.Ia sangat penting sebelum memulakan pengambilan makanan tambahan untuk memastikan suplemen yang kita ambil diserap pada kadar yang optimum.

Kenapa perlu detox?Detox perlu untuk menyingkirkan segala toksin dalam badan..kalau toksin tak di buang badan akan sukar untuk menyerap nutrien daripada makanan tambahan atau makanan seharian yang kita makan.

LANGKAH 2
Bakar-Lecithin/Omega Guard

Selepas Detox,pecahkan lelemak degil dengan pengambilan Lecithin/Omega guard.Lecithin dinamakan pengelmusi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak.
Omega guard pula mengandungi leptin untuk mengawal selera makan di mana kunci utama bagi mereka yang berjaya kurus.
Kalau anda tanya antara Lecithin dan Omega guard yang mana lebih berkesan dalam penurunan berat badan?Bagi saya,saya lebih prefer Omega guard sebab omega guard mempunyai kuasa membakar lebih pantas.
Kalau ada sesiapa yang ada masalah perut buncit,saya syorkan ambil Omega secara konsisten okeyyy..

LANGKAH 3
Bina-ESP/CINCH SHAKE MIX

Protein sangat diperlukan untuk membantu meningkatkan  metabolisma tubuh.Meningkatkan perkembangan otot,mengawal selera makandan menjaga otot bebas lemak.

Cinch shake dan ESP merupakan protein terbaik dalam proses untuk kurus..tetapi jika anda ibu menyusu gantikan dengan ESP.

Dalam proses penurunan berat badan protein sangat perlu kerana apabila lemak diuraikan daripada badan otot diperlukan untuk mengisi ruang kosong tu bagi mengelakkan kulit menggeleber dan kusam tidak bermaya.

Terdapat 3 perisa iaitu:
Perisa Vanilla
Perisa Coklat
Perisa Cafe latte
* Untuk mendapatkan kesan yang lebih baik,anda digalakkan bersenam,jaga pemakanan dan jangan lupa minum air sekurang-kurangnya 3L sehari *. 





No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt