Tuesday, September 30, 2014

Indah Dan Mudahnya berbisness Shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Semoga kita sentiasa dalam lindungan Allah yang maha esa.
Hari hari terakhir bulan september,bermakna promosi meal shakes pun akan berakhir tinggal beberapa jam je lagi.Sebagai seorang distributor shaklee memang saya tak kan lepaskan peluang untuk memborong meal shakes di saat-saat akhir.Alhamdulillah dipermudahkan,meal shakes promo buy 3 free 1 telah selamat saya order..hehe.Seronok kan berbisness macam ni sambil santai-santai menikmati kopi Sawda..hurmm dah minum kopi  jangan tak dapat tidur sudahlah kan..
opsss..bukan nak cerita tentang kopi,tapi nak share sikit tentang meal shakes ni.Apa itu meal shakes?

Meal Shake Shaklee adalah makanan tambahan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik (kandungan glukosa). Meal shakes dihasilkan untuk semua golongan dari kanak2 sehinggalah orang dewasa..Rasanya yang enak dan berkhasiat menjadikan ia adalah pilihan terbaik untuk keperluan harian seisi keluarga.
Diperbuat dari soya yang mengandungi 19 vitamin dan juga mineral tambahan,yang mana diperlukan oleh anak2 untuk membesar dengan kuat dan sihat..Meal Shake Shaklee juga TIDAK ADA pewarna tiruan, perasa tiruan dan pemanis tiruan.

Selain meal shakes yang menjadi pilihan untuk bulan ni,Lecithin dan Alfalfa(produk pelansingan bajet) tak kurang hebatnya.Ramai yang order untuk kurus katanya.kebanyakan yang order produk pelansingan ni regular customer saya.kalau dah order lagi tu mestilah serasikan kat dia orang..Anda bagaimana pula.Tak nak ke cuba produk pelansingan bajet yang cukup-cukup berbaloi ni.

 Hubungi saya
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp : 0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com

Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang,Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.





 



2 comments:

  1. salam follower 42 kt sini..:)
    http://ssurianahyana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam..thanks ye sudi follow blog saya.
      Saya dah follow blog awak.

      Delete

 
full design blog:jiakreatifelt