Wednesday, April 1, 2015

GST vs promosi April 2015

1st.April bermulalah GST dalam kehidupan rakyat Malaysia..nk tak nk kena hadapi jugak.Hari ni jugak merupakan hari lahir ku..hehe.Bangga oo GST diperkenalkan sama dengan tarikh aku lahir.
Terimakasih yang tak terhingga kepada keluarga,sanak saudara,sahabat2 yang wish dan mendoakan saya.Alhamdulillah.. saya masih diberi peluang untuk terus berusaha memperbaiki kehidupan saya.Ku panjatkan rasa syukur pada mu ya allah kerana kurniakan aku suami dan anak-anak yang selalu membahagiakan kehidupan aku..Aku mohon keredhaan dari mu ya allah.Berkatilah kehidupan kami.
Sebenarnya kami sekeluarga memang tk sambut pun hari lahir ni..tapi setiap tahun anak2 akan ingat tarikh lahir ibunya.Anak yang no.2 tu dah wish hari ahad lepas masa jumpa sempena hari ziarah sekolah.yang ni ucapan dari anak sulung..hehe..

1st April jugak shaklee buat banyak item promosi ni.Tengok promosi tu lupa sikit pasal GST ye...Jom tengok promosi bulan April.


Hubungi saya

awaza ns

Shaklee Independent Distributor

[ID No : 887384]

Mobile/Whatsapp:0126524529

Emel:awaza_ns@yahoo.com

Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

2 comments:

 
full design blog:jiakreatifelt