Tuesday, March 15, 2016

Cerita di sebalik vivix.

Bila customer ni cakap nak order vivix,saya pun terus buat order.Kebetulan pulak banyak stok vitamin yang dah abis,so kita restok sekali.Saya buat order hari khamis,dengan harapan esok barang boleh sampai,seperti hari-hari yang lalu.Tapi..tunggu punya tunggu tak sampai-sampai barangnya.Dalam hati berkata mungkin hari sabtu sampai,tapi kecewa lagi,barang tak jugak sampai,nak nangis pun ada.Dah janji dengan customer ni,hari ahad dia nak datang ambil.Tak nak lah customer rasa down bila sampai masa barang tak ada.
Dalam kerunsingan,tiba-tiba teringat nak tanya stok kat kawan saya ni.Syukran ya allah,kebetulan kawan saya ada stok,dia cakap kalau nak ambillah dulu.Pagi-pagi ahad tu jugak saya pergi ambil stok kat rumah kawan tu.
Akhirnya,dengan pertolongan allah yang menggerakkan segala-galanya,vivix selamat sampai pada tuan yang membeli.
Kebaikan Vivix
Menggalakkan penuaan yang sihat
Perlindungan antioksidan yang baik
Membantu kurangkan risiko sakit jantung
Menyokong ketahanan sel dan baiki DNA
Menyokong fungsi kardiovaskular yang baik
Membantu anda lebih cergas dan bertenaga
Menyokong kesihatan secara menyeluruh
Menyokong kesihatan sendi
Menyokong sistem imun

Ni pulak barang yang dah sampai semalam..Vivix tu saya kena ganti balik pada kawan yang saya pinjam hari tu.hehe..tq Dahlia.
Yang ni stok panas-panas lagi ni..Berminat nak dapatkan produk shaklee boleh hubungi saya ye.


Untuk mendapatkan produk-produk shaklee saya sedia membantu.
Hubungi saya 
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp:0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.





6 comments:

  1. shaz bukan seller shaklee..tp shaz pengguna shaklee..shaz bg 10 bintang.

    ReplyDelete
  2. Ada..bulan ni promosi.Nak harga promosi
    whatsapp akk 012 6524529

    ReplyDelete
  3. Vivix ok..tapi kalau nak tau serasi ke tak dengan kita,kena cuba dulu Cik yaya.☺☺

    ReplyDelete

 
full design blog:jiakreatifelt