Wednesday, September 9, 2015

Seminar dan shopping barang shaklee...4 Promosi ESP

Hari ni pagi-pagi lagi dah keluar rumah.Dah bertahun tak keluar pagi-pagi,terasa macam nak pergi kerja pulak.hehe.Sebenarnya hari ni saya ada seminar di Sunway Convention Center.Dah lama tak menempuh jam,Hari ni baru tau,jalan yang hari-hari laluan saya pergi kerja dulu,lagi bertambah jam...Sampai je tempat yang di tuju,sarapan dah terhidang,wahh..bab-bab makan ni memang saya suka.Hilang stress menempuh jam tadi.hahaha.Dalam pukul 10.30 mula dah 'Business sharing session',sampailah pukul 12 lunch break.Makanan sedap-sedap pulak tu.Lepas makan,kami balik,tak tunggu pun sampai petang.Sebelum balik sempat singgah shaklee beli barang.Inilah barang yang saya beli.

Nampak tak esp tu...Ambil kesempatan memborong ESP pada harga promosi.Bulan ni memang berebut customer nak beli ESP sebab boleh beli pada  harga promosi.Sapa yang nak beli ESP tu,jangan segan-segan contact saya ek.
Ha lagi satu nak cerita,masa kat seminar tadi,ada sesi suai kenal..kenalkan bisness masing-masing,Bila saya cakap saya distributor shaklee,terus sorang kakak ni sharing tentang shaklee.Dia cakap dulu berat badan dia 100kg lebih dan kahwin 15 tahun tak dapat anak.Dia cakap dia makan shaklee untuk kurangkan berat badan dan berusaha untuk dapatkan anak.Alhamdulillah lepas setahun dia consume shaklee,berat badan dia turun kepada 80kg dan dia didapati mengandung.Nampak tak kesan shaklee pada orang-orang yang sabar dan konsisten dengan produk shaklee.hehe.

 Untuk mendapatkan produk-produk shaklee saya sedia membantu.
Hubungi saya

awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp:0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.



No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt