Sunday, October 27, 2013

Vitamin C ohh..Vitamin C

Alhamdulillah..dengan izin Allah dapat jugak saya update blog ni.Walaupun hampir setahun lebih menanti kehadiran Vitamin C Sustained Release..akhirnya dapat jugak saya buat stok untuk customer-customer saya yang ternanti-nanti kehadirannya.Ramai yang akui kehebatan Vitamin C shaklee ni,sapa yang dah rasa kehebatannya tak akan lepaskan peluang untuk memilikinya.Yang paling best ada yang sanggup booking awal-awal supaya tidak kehabisan stok.
Tetapi,dalam kemeriahan untuk mendapatkan Vitamin C ni tiba-tiba sekali lagi terima berita kehabisan stok di HQ.Ohhh tidak...belum sempat nak re stok dah abis..harap-harap penantian yang sangat lama untuk mendapatkan vitamin C ni tak berulang lagi.
Stok kat saya ada beberapa botol je lagi..kalau ada yang nak boleh lah contact saya di talian 012 6524529.
            sementara stok masih ada.






No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt