Monday, January 26, 2015

Tips untuk hilangkan angin dalam badan

Sebut je pulut,ramai yang tak makan dan takut nak makan sebab angin katanya.Saya suka gak makan pulut ni.Sebenarnya terkesima untuk tulis entry ni sebab,malam tadi duk sembang2 dengan suami,nak buat pulut cicah sambal bilis.Tiba-tiba pagi tadi jiran hantar pulut kuning dengan rendang ayam pulak..aii baru sebut malam tadi pagi ni dah dapat makan pulut..syukur sangat-sangat..rezeki allah nak bagi.
Alahai sebut pasal pulut, terbayang pulak pulut sambal ikan bilis kat kedai kakak ni.tapi kat kampung saya lah.setiap kali balik kg.mesti beli pulut sambal bilis kakak ni.Sodap eh tak boleh nak cakap.hehe.yang bestnya dia bungkus dengan daun pisang..perghhh..makan tak ingat angin-angin ni dah.
Sekarang ni banyak produk yang kita boleh makan untuk buang angin.PEPPERMINT GINGER PLUS menjadi pilihan saya.Lepas makan makanan yang di katakan berangin tu..cepat-cepat telan peppermint ginger plus.in sya allah cepat angin keluar dari badan.
Nak bagi resepi lah pulak..hehe
Larutkan 3 biji peppermint ginger plus dalam air suam dan minum..anda akan dapat rasakan nyamannya tatkala ia masuk ke dalam perut anda.
Cubalah..

2 comments:

 
full design blog:jiakreatifelt