Saturday, June 27, 2015

Cerita Ramadhan ke10

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Cerita pagi tadi,dengan semangat waja nak pergi COD barang customer,tak check pun tayar kereta,sib baik jiran tahan,borak- borak kejap,bila nak bergerak balik jiran bagi tau tayar kereta kempis,syukur belum jauh lagi,saya terus drive perlahan- lahan ke kedai tayar.Selesai tampal tayar,saya pun teruskan perjalanan ke rumah customer.
Sekali lagi menempuh dugaan,jalan jem pulak.padahal dekat je dah nak masuk jalan ke rumah customer tu.Tak pe bulan-bulan puasa ni,sabar itu indah..hehe.Akhirnya sampai jugak barang ni pada customer saya.Customer saya ni baru habis pantang,perlukan supplemen untuk meneruskan menyusukan baby.Semoga ibu dan anak sihat.


Opsss..nanti dulu,ada lagi sorang customer yang berminat nak cuba produk shaklee..Dua item ni produk promosi untuk bulan ni,jangan tak tau.Bijak customer ni sebab beli masa ada promosi.Kalau anda berminat nak dapatkan produk promosi ni,cepat pm saya,tinggal 3 hari je lagi.Customer ni pulak mengalami masalah jerawat.Kulit muka dia dah cantik dah.Saya doakan semoga masalah jerawat kat muka tu bertambah baik ye.

Sebelah malam pula,selepas berbuka,seorang lagi customer yang nak order mealshake..Alhamdulillah ya allah..aku bersyukur kepadamu.Custkmer ni cakap anak dia sembelit.
Saya doakan semoga customer-customer saya sihat.

Untuk mendapatkan produk-produk shaklee saya sedia membantu.
Hubungi saya

awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp:0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt