Thursday, June 23, 2016

Hari pendaftaran Kuis

18 Ramadhan (23 Jun 2016)

Rasa lega bila dah selesai pendaftaran anak di kuis.Sejak 2 hari lepas busy sangat uruskan persiapan anak sulung ku ini.Dari beli kelengkapan untuk di bawa ke kolej,sampailah urusan menyediakan borang-borang yang perlu semasa hari pendaftaran,kerja-kerja last minit huhu..Tapi kerja last minit selalunya selesai dengan jayanya,tapi agak penatlah kan.hehe.
1st.time jejakkan kaki ke sini,sibuk menanya orang jalan ke kolej ni.Ikut plus highway tu senang je rupanya,yang best tak sesat.selalu kalau pergi kat tempat-tempat yang tak pernah pergi mesti sesat,walaupun guna en.waze.
Alhamdulillah..semua urusan berjalan lancar.

Tiba waktu berbuka..eh tetiba hati ni sayunyalah pulak.Dah biasa berbuka puasa sama-sama,tapi hari ni tak ada pulak.Bukan tak pernah berpisah dengan anak,sebelum ni pun dia tinggal kat asrama,tapi kali ni berpisah dalam bulan Ramadhan pulak,tu yang terlebih sayu.😂😂..
Sabarlah wahai hati,anak mu pergi menuntut ilmu..semoga mendapat ilmu yang bermanfaat.Ibu doakan semoga kamu berjaya di dunia dan berjaya di akhirat.Semoga allah sentiasa merahmati kehidupan kamu.

2 comments:

  1. semoga anakanda brjaya menempuh alam universiti dgn jayanya..btw congrats for him

    ReplyDelete

 
full design blog:jiakreatifelt