Wednesday, August 19, 2015

Performance drink memaksa saya pergi ke HQ untuk kali ke 2.

Cerita semalam,
Alhamdulillah,senang hati bila barang yang customer nak urgent dapat di tunaikan.Kelmarin ada customer msg nak performance drink,masa tu saya memang tak ada stok,saya cakap saya kena buat order dulu,customer pun setuju.Saya pun on laptop untuk buat order online,saya memang suka buat order online,sebab saya tak suka nak tempuh jem kalau nak ke HQ tu.hihi..Alang-alang buat order performance ni baik saya order stok vitamin yang dah abis.Dalam berkobar-kobar semangat nak buat order online,ada masalah pulak,saya cuba dua tiga kali pun tak boleh,saya pun call bank untuk aktifkan kad bank,sebab saya baru renew kad bank tu.Pegawai bank yang sambut call saya tu cakap,saya kena tunggu 24 jam untuk aktifkan kad tu.tapi kalau puan nak cuba boleh cuba dalam 2 jam lagi.Lepas 2 jam saya cuba untuk buat order online,tak boleh jugak.Saya cakap dalam hati,sabar-sabar lepas 24 jam kita cuba lagi.Tetapi.....
Petang tu saya dapat message dari customer ni,dia cakap,puan saya nak urgent barang tu sebab nak bagi suami saya kena denggi,boleh lah puan esok petang saya datang ambil.Kalau saya order online pun tak tau bila barang sampai,tak sampai hati pulak baca message customer ni,Saya cakap,baiklah saya akan cuba untuk dapatkan pagi esok.
Keesokannya pagi-pagi lagi saya dah setkan dan bercakap dalam hati,saya akan pergi HQ jugak hari ni untuk ambilkan barang customer ni,kalau ikutkan memang malas nak keluar sebab badan saya pun rasa tak berapa sihat.Tapi saya buang sikap malas tu jauh-jauh,dayakan jugak untuk pergi HQ.Than inilah hasilnya barang yang saya beli semalam..hehe.
Performance drink dah selamat sampai ke tangan customer saya.Semoga suami puan ni cepat sembuh dari denggi.

Untuk mendapatkan produk-produk shaklee saya sedia membantu.
Hubungi saya

awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp:0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang, Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.

4 comments:

  1. Moga dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani rutin harian..
    Moga semakin bertambah rezeki.. ;)

    ReplyDelete
  2. Kakak pun sebenarnya baru dpt tahu tentang ini Awaza. Tak silap bulan lepaslah ada keluarga yg kena denggi bagi inilah. Amazing doktor pun terperanjat tau..

    Terima kasih follow blog kakak. Dah follow sini juga #182

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kakzakie,saya harap sangat-sangat PD ni dapat membantu mengurangkan demam denggi dengan izin allah.TQ support blog awazans.

      Delete

 
full design blog:jiakreatifelt