Monday, February 2, 2015

Promosi February 2015

Dari bulan ke bulan bertambah-tambah pulak shaklee buat promosi ye..dari satu produk,kepada dua produk..Yang tak boleh tahan bulan february ni lah ha..ada 4 produk shaklee buat promosi sekali gus.
Ha..jangan tunggu-tunggu lagi..



Nak vitamin ibu dan anak..VITALEA dan VITALEA FOR CHILDREN ada.
Nak vitamin untuk kuat kan tulang dan sendi..kalau ada sakit-sakit lutut ke..meh amik set OSTEMATRIX dan AJHT(Advance joint health tablet)


Manfaat Vitamin:
*Vitalea - Merupakan multivitamin yang penting untuk menyokong keperluan zat dan nutrisi pemakanan harian kita untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Pengambilan multivitamin terbaik membantu menguatkan sistem imun dan menggalakkan kesihatan jangka panjang.

*Vitalea For Children - Terdapat 18 Vitamins dan Mineral yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan anak-anak kita.

*Ostematrik - Kalsium dengan gabungan magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral.

*AJHT - Satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi  menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi - sendi.
Yang sakit-sakit lutut tu jangan segan-segan untuk pm saya.yang tak sakit tu ambil untuk langkah berjaga dan langkah pencegahan.

Hubungi saya
awaza ns
Shaklee Independent Distributor
[ID No : 887384]
Mobile/Whatsapp : 0126524529
Emel:awaza_ns@yahoo.com

Penghantaran terus/COD ke Sekitar Klang,Meru,Kapar,Seksyen 7, dan Pengedar Sah untuk Seluruh Malaysia.
***produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnose,merawat,menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit***

No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt