Sunday, February 8, 2015

Sakit lutut dan sendi-sendi

Sakit lutut memang menyiksakan.nak berjalan susah,nak duduk susah,nak solat susah.Kalau dah duduk susah nak bangun..kalau berdiri lama-lama pun tak boleh.pendek kata memang membuatkan sesesorang tu rasa tak selesa.
Kalau berat badan berlebihan pun boleh juga penyumbang kepada sakit lutut tau.Ramai kawan-kawan saya yang mengalami sakit lutut disebabkan berat badan yang berlebihan.
Kalau pergi klinik doktor mesti suruh turunkan berat badan.
Oklah tak nak cerita panjang-panjang..sebenarnya saya nak berkongsi dengan anda Set untuk kesihatan sendi,lutut dan tulang.Ia terdiri dari Advanced joint health tablet,Omega guard dan Ostematrix.Apakah fungsi ke tiga-tiga vitamin ni?

1.Advanced Joint Health Tablet
Vitamin ini dihasilkan daripada satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi sendi.
Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.Antara kebaikan AJHT ni :menyokong keselesaan sendimembantu mengekalkan tulang rawan memelihara tisu penyambung yang sihat
2.Omega guard
Merupakan minyak ikan terbaik dunia. Mampu memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) iaitu paras asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan.Oleh itu ia dapat mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi serta merawat gout dengan efektif.
3.Ostematrix
Ostematrix bertindak untuk mengekalkan tulang yang sihat dan kuat. Setiap hidangan OsteMatrixmengandungi 1000 mg Kalsium berasaskan semulajadi yang mudah diserap dan disertai dengan 400mg Magnesium bagi mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya.Ia juga turut diperkaya dengan 400 IU Vitamin D yang merangsang penyerapan kalsium dan mineral-mineral lain seperti Boron, Mangan, Tembaga dan Zinc bagi membantu metabolisme tulang dan mengaktifkan enzim yang membantu dalam kepadatan tulang.
Hubungi
Pengedar Sah Shaklee
Call/msg/whatsapp 012 6524529
FB     : awaza_ns
Email : awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke sekitar Klang,Meru,kapar,Section 7 dan pengedar sah  seluruh Malaysia
**Jom Sihat*

No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt