Thursday, February 19, 2015

Testimoni sakit lutut

Assalamualaikum..salam jumaat.
Ehem-ehem..tengah lunch dgn en.hubby..tetiba nak tulis pasal testimoni pulak.Tengah ada idea ni baik tulis cepat.hehe.
Ni testimoni customer saya..satu hari customer ni whatsapp saya mengadu sakit lutut.Dia cakap nak naik tangga pun susah..lagi kesian nak solat pun sakit.Apa lagi nak duduk bersela..lagi lah pulak tak boleh.
Dia tanya saya tentang advanced joint health ni.Saya terangkan ala-ala je sebab produk shaklee ramai yang dah tau..goggle je berlambak info yang boleh kita dapat.hehe.customer ni pun tanya tentang pengambilan produk ni je.Ha yang ni kena lah saya terangkan betul-betulkan.

Lepas sebulan tu saya follow up.wahh..seronoknya terima berita,customer saya cakap alhamdulillah..sakit lutut dia dah banyak kurang.dulu bersela tak boleh sekarang ni dah boleh bersela.solat pun dah tak sakit.syukur sangat-sangat katanya.Jangan tak tau,customer saya ni pun ada ambil ostematrix.
Tulah dia cerita testimoni customer saya.Kalau anda mengalami sakit lutut dan sakit sendi,eloklah cuba advanced joint health ni,ambil bersama-sama dengan ostematrix.In sya allah kita hanya berusaha penyembuhan dengan izin dia yang maha esa.
Hubungi

Pengedar Sah Shaklee
Call/msg/whatsapp
FB     : awaza_ns
Email : awaza_ns@yahoo.com
Penghantaran terus/COD ke sekitar Klang,Meru,kapar,Section 7 dan pengedar sah  seluruh Malaysia
**Jom Sih



No comments:

Post a Comment

 
full design blog:jiakreatifelt